Hari yg memalukan!!!

Oh!!! sungguh ku malu hari ini...
Pagi-pagi dah buat biul...
Utk makluman aku tak pernah guna SmartTag..
Ternampak SmartTag dalam kereta tergedik-gedik nak guna...
Aku bawakla kereta tu dgn gahnya ke laluan SmartTag..nasib baik tak laju..ada jugakla kesedaran pengguna baru kat situ.. mehehehe...
Tetapi palang tak naik pun..puas aku reverse then lalu balik tak naik-naik palang tuh..kereta dah banyak..mulala mengelabah ketam...
Tetiba pembantu tol tu lalu dan jerit...


*******************
*************
**********
********
******
****
**
*

SMART TAG TU TERBALIK LA DIK!!!!!

Hah!!! tak termalu aku kat situ... lepas je palang tu laju kemain aku pecut dgn harapan tak de sesapa nampak...hikhik...

Moralnya kat sini : - Ringankan mulut bertanya ahahaha...


aku boleh plk menghala kad di cermin

sepatutnya ni hah arah yg BETUL!!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Hebatnya hubungan adik-beradik !

유 ♥ 웃

❦Baju Nikah❦